18 august 2010

Mircea Geoană a intrat în istorie printr-o tăcere de 6 luni. Urmează tăcerea PDL…

Așa cum anticipam, situația s-a rezolvat într-un mod extrem de umilitor pentru MG. Ponta a făcut un exercițiu de autoritate reușit. La PDL am avut aceeași situație, de această dată cu Boc în rolul lui Ponta. În ciuda a ceea ce au scris ziarele, Emil Boc nu a zis nimic, nu a amenințat, doar a tăcut. Drept este că restul s-au cam certat. Între ei.

Ce vor face Cristi Preda, Sever Voinescu și restul lumii?

Indiferent de reacția lor, problemele PDL rămân: politici nepopulare, angrenaj de partid gripat, comunicare ineficientă.

P.S. Ca să nu vă mai chinuiți cu supozițiile, repet pentru a nu știu câta oară că nu am un contract de consultanță cu partidul de guvernământ.

Taguri

, ,

Comentarii

1. Argusdre 18 august 2010 la 8:21 am

Dane,
Ma sperii pur si simplu cat spirit de observatie ai…..Totusi , de ce n-ai fi observat, nu stiu, atunci cand intreaga gasca PDL intra in istorie prin silentio stampa in fata presei, mai ales ca niciunul n-avea nimic de gavarit…
Aia destepti bre, pentru ca erau mai multi si faceau acelasi lucru ordonat de Zeus, pe cand Geoana…singur, singurel…hai ca asta-i un mizilic…
PS.
Observ cu cata tenacitate bombardezi opozitia si de multe ori este evident ca ai ceva personal, dar ma intreb ce o sa faci si cum vei motiva pozitia asta a ta ilogica, in momentul in care matrozul si camarila sa se vor duce dracului, ca sigur asta li-i soarta…Te-ai gandit ?

2. Fota 18 august 2010 la 8:23 am

domnul mircea ,domnul ambasador acoperit in fsb…..pardon in psd….a primit un mic avertisment

3. gygy 18 august 2010 la 9:27 am

Am scapat ca prin urechile acului de un presedinte ca Geoana. S-ar putea ca asta sa fie singurul merit al actualului presedinte, dar e un merit mare !
Totusi ramane o mare intrebare : cum poate o momaie/papagal ca MG sa ajunga sa candideze la presedentia Romaniei ? Asta e mai grav ca orice !

[...] Mircea Geoană a intrat în istorie printr-o tăcere de 6 luni. [...]

5. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 10:40 am

In cazul PDL, ”restul lumii” se poate numara pe degetele de la o mana. Daca mai punem un deget si pentru trandafirul Teo si unul pentru Aura Vasile, socoteala este gata. Pentru ca gradina Carpatilor e mare si plina de trandafiri. Trei la PSD, unul la PDL, iar daca ii cautam de trandafiri si pe ceilalti vom descoperi ca frunza cu pricina ar fi trebuit sa fie una de trandafir.
Pe scurt, eu nu vad un lucru rau in faptul ca liderii celor doua partide isi scutura structurile si iau distanta fata de veleitarii politici lipsiti de rezultate notabile.

6. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 10:49 am

@Argusdre, un analist politic este ca un arbitru de fotbal. In momentul cand se termina o partida se pregateste sa fluiere pentru o alta. De ce traiesti tu senzatia ca echipa invingatoare ar trebui sa impuste arbitrii care fluiera jocul neregulamentar?

7. Arogantu' 18 august 2010 la 11:19 am

@Argusdre: Ca sa fie consecvent – atunci va injura cu sete gasca proaspat demolata !
Ceea ce nu se va intimpla – probabil isi va aminti ca presa (y compris media) este pekinezul de paza al democratiei romanesti: latra, dar nu este luat in seama !

8. Argusdre 18 august 2010 la 11:46 am

FuriousWordPressRipper,
1.”@Argusdre, un analist politic este ca un arbitru de fotbal. In momentul cand se termina o partida se pregateste sa fluiere pentru o alta. De ce traiesti tu senzatia ca echipa invingatoare ar trebui sa impuste arbitrii care fluiera jocul neregulamentar?”
Amice, nu prea ai dreptate deoasrece nu esti consecvent in exemplul dat cu arbitrii…De aceea te intreb : nu cumva arbitrul care fluiera „neregulamentar” numai pentru o singura echipa (si ai ocazia sa verifici pe viu), trebuie aspru criticat ? Asta deoarece ceea ce face el nu mai este arbitraj, ci doar o masluire evidenta a meciului si a scorului…Asa ca …pianissimo ! Cauta alt exemplu, daca merge…
2.”In cazul PDL, ”restul lumii” se poate numara pe degetele de la o mana. Daca mai punem un deget si pentru trandafirul Teo si unul pentru Aura Vasile, socoteala este gata. Pentru ca gradina Carpatilor e mare si plina de trandafiri. Trei la PSD, unul la PDL, iar daca ii cautam de trandafiri si pe ceilalti vom descoperi ca frunza cu pricina ar fi trebuit sa fie una de trandafir.
Pe scurt, eu nu vad un lucru rau in faptul ca liderii celor doua partide isi scutura structurile si iau distanta fata de veleitarii politici lipsiti de rezultate notabile.”

Pai ce faci amice, il imiti taman pe „harbitrul” care fluiera doar o echipa ? Voi orice-ati face , orice-ati zice, ramaneti mereu inhamati la subiectivismul vaporului esuat al acestui matroz ratacit…Sincer, orice om normal, lucid si logic se dispensa demult de asa o hahalera de partid precum PDL-ul si tartorul sau..
Nu cumva in postarea ta ai sarit, ori ai omis pe Daniel Funeriu, ala care n-are carte de munca deoarece n-a lucrat pe nicaieri pana acum cand l-a gasit matrozu, ala care daca n-are sufleur langa el nu stie sa ingaime un speach, ori pe madam Anca Constantinescu, aia care varsa paharul cu apa de la OTV, aia care nu poate lega doua cuvinte care sa insemne ceva, sau poate pe don Costello, ala mafiotu care tinea oamenii la pielea goala-n lanturi si-i ameninta cu moartea si care ajunsese secretar de stat la agricultura romaneasca…Daca esti interesat mai pot numi si alti portocalii de frunte, primari care-si altoiesc subalternii, primari care instiga la vandalisme pentru campurile de eoliene, etc….Vezi cum esti, de ce sa-i sari pe acestia din Gradina Carpatilor ? Nu cumva o uitasi chiar pe Ileana Cocosel, smechera care cheltuie paralele statului cu nemiluita doar ca sa-si faca imagine si umbla la pasarica doar cu o frunza de 870 mii de euro ?
Cat priveste preocuparea liderilor celor doua partide pentru reinnoirea cadrelor, sigur ca poate fi remarcat doar Ponta, in vreme ce Piticul de Gradina PDL-ist n-a fost in stare nici macar alegeri sa faca in propria gasca….asa ca…mai usurel cu pianul pe scari.

9. ion 18 august 2010 la 11:51 am

nu esti, dar ai vrea. :)

10. Alex 18 august 2010 la 12:26 pm

Buna ziua,
Ma intreb cu cine tine Dan Andronic acum ?.Cu PSD si PDL nu tine ,sunt curios ce raspunde ?.
Mersi .:)

11. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 12:33 pm

@Argusdre, nu e păcat că ești suporterul unei echipe, oricare ar fi aceasta, e păcat că nu sesizezi asociația pe care o face Andronic între Geoană și gruparea Cristi Preda, Sever Voinescu.
Altfel spus, Andronic a fluierat aici pentru ambele echipe în mod egal. Nu înțeleg de unde ți se trage nemulțumirea.

12. Argusdre 18 august 2010 la 1:52 pm

@FuriousWordPressRipper,
Cand am scris eu prima postare, textul lui Dan nu se referea deloc la gasca portocalie…L-a completat si adaugit dupa aia…Asa ca n-am nicio raspundere…

13. Arogantu' 18 august 2010 la 2:04 pm

@Dan_Andronic: Kakaia prabliema ?
Nici EVZ nu are contract cu partidul de guvernamint ! Nici cu INCULPATUL – dar ai mai vazut asemenea limbi trase de evazionisti gastii portocalii ?
Poate la NASU’ !

14. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 2:26 pm

@Arogantu’ , iti inteleg nostalgia cu privire la vremurile cand toate jurnalele cantau aceeasi partitura, dar nu inteleg de ce consideri ca asociatia GRIVCO, impreuna cu toate trusturile media aservite acesteia, se simte amenintata de Nasul si EVZ.
Nu consideri ca diferenta de foarte este mult disproportionata? Sau poate considei ca toate publicatiile ar trebui sa fie aservite celor trei, Vantu, zis si Nus, Voiculescu, zis si Felix si Patriciu, toti trei prieteni cu justitia.

15. Arogantu' 18 august 2010 la 4:03 pm

@FuriousWordPressRipper: Cind cineva ‘intelege’ … ceea ce nu exista – are nevoie de medicamente care combat halucinatiile ! Nu stiu care-s acelea – mergi la specialist !
Daca te tin balamalele – vino cu link si demonstreaza ca ziaristii de la JN, Antene etc (sa nu mai vorbesc de Puterea, Gandul Cotidianul etc) sint ‘aserviti’ patronilor. Ca primesc salariu pe cartea de munca ( nu ca limbaciul TRU) – este adevarat. Dar nici macar pentru asta nu fac temenele patronilor si nu trag limbi INCULPATULUI !
Te deranjeaza ca NU CRITICA opozitia ? Numai un cretin nu intelege ca raul momentului este facut de PUTERE !
Nu cred ca nu intelegi acest adevar elementar.
In alta ordine de idei – este dreptul lui D,A. sa sustina pe cine vrea – dar sa nu se mai ascunda dupa cires … Asta viza, in esenta, interventia mea – nu era cazul sa vii cu toate lozincile rasuflate ale unei VUVUZELE COTROCENISTE !

16. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 4:24 pm

@Arogantu’, consideri ca jurnalistii de la EVZ, jurnalisti platiti si ei asemenea celor de la ziarelor JN, Antene, etc, nu au dreptul la alte opinii, sau ca TRU nu poate avea si alte opinii decat cele din publicatiile mogulilor?
Democratia presupune diversitate de opinii, si nu consensul dupa care esti tu nostalgic.
Esti prea incrancenat, nu crezi?

17. Arogantu' 18 august 2010 la 4:54 pm

Consider ca un jurnalist care LAUDA puterea – puternicii zilei, in general – abdica de la menirea presei, aceea de a fi CAINELE DE PAZA AL DEMOCRATIEI.
TRU – pe vremea cind scria in ‘Cotidianul’ – era STIPENDIAT de PDL, asta i se reproseaza – nu faptul ca a sarit in barca puterii !
Un ziarist care ajunge sa inchine ode puterii nu mai este decit JAVRA CARE LINGE MINA CELUI PUTERNIC !
Ca o face din proprie constiinta sau pe bani – nu mai are relevanta.
Nu sint deloc incrincenat, dimpotriva ! Daca ai vedea ce rinjet diabolic am in vreme ce incerc sa evit expresiile pe care le meriti – te-ai speria !

18. Arogantu' 18 august 2010 la 5:34 pm

http://danvoiculescu.net/blog/2010/08/sistemul/

Mai sus este dovada ca ‘mogulul’ nu are nevoie sa fie adulat de salariatii trustului – dimpotriva !
EL este cel care le citeaza textele !
Aratati-mi si mie un si ngur text in care Ba’SECU lauda vreun intelectual – cind nu le da dupa ceafa, desigur !

19. gabriel 18 august 2010 la 5:39 pm

Orice societate, indiferent de oranduirea sociala, mai evoluata sau nu, mai mult sau mai putin justa, mai mult sau mai putin producatoare de bunastare, are nevoie pentru a supravietui de ordine sociala, de echilibru. Acestea , in caz de perturbare, sunt restabilite de spiritual civic, patriotic, moral al natiunii sau prin mijloacele de coercitie create pentru acest scop de insasi societatea. In situatia nou creata in Romania, unde infractori verosi au acaparat mijloacele de formare a opiniei, pe fondul entropiei populatiei, echilibrul s-a rupt, societatea civila nu se mai poate autoregla. Asanumiti lideri de opinie, infractori deosebit de periculosi grupati in jurul agenturilor ostile tarii propavaduiesc distrugerea statului, dezordinea, compromiterea valorilor morale prin posturile tradatoare rtv si a3 care functioneaza pe principilul oficinelor. Cum se poate autoechilibra un popor cand de morala lui se ocupa canalii ca vantu, voiculescu sau patriciu, nus, felix si conu; dinu………In aceasta situatie se impune autorizarea folosirii fortei pentru salvarea tarii !

20. Arogantu' 18 august 2010 la 5:51 pm

@gabriel: Uite ca se simtea nevoia unuia echilibrat !
Da’ echilibrat, nu gluma !
Felicitari, vuvuzica !
PS1. Societatea civila NU ARE NEVOIE de faruri calauzitoare ca ’sa se poata regla’. Prin definitie – are prostul obicei sa gindeasca NUMAI cu creierul propriu, nu cu capatini de inchiriat (cu ora, cu sesiunea parlamentara etc).
PS2. Pina una-alta – ce-ar fi sa produci ceva dovezi privitoare la cei pe care-i numesti ‘infractori periculosi’. Din cite stiu – notiunea de ‘infractor’ este in strinsa legatura cu fapte sanctionate de legea penala. INCULPATUL Ba’secu este sau nu INFRACTOR ? Caci fapte ale lui sint descrise intr-un DOSAR PENAL.
PS3. Pe cine sau ce au ‘tradat’ RTV si A3 ?
PS4. Ti-a soptit vreo pasarea ca poporul vrea sa se autoechilibreze, da’ nu-l lasa ai dracu’ mogulii ? Baga inregistrarea !
PS5. Esti dus rau de tot cu sorcova …

21. Argusdre 18 august 2010 la 6:04 pm

“5. Arogantu’ 18 august 2010 la 4:54 pm

Consider ca un jurnalist care LAUDA puterea – puternicii zilei, in general – abdica de la menirea presei, aceea de a fi CAINELE DE PAZA AL DEMOCRATIEI.
TRU – pe vremea cind scria in ‘Cotidianul’ – era STIPENDIAT de PDL, asta i se reproseaza – nu faptul ca a sarit in barca puterii !
Un ziarist care ajunge sa inchine ode puterii nu mai este decit JAVRA CARE LINGE MINA CELUI PUTERNIC !..”

Foarte corect si cinstit pusa problema…Exact asa stau lucrurile…Ai pus degetul pe rana..

22. Argusdre 18 august 2010 la 6:19 pm

Si as mai adauga eu inca o meteahna a actualei democratii-golanii marinaresti, nemaintalnita nicaieri in democratiile consolidate :
aceea de a se plange ca sunt criticati prea mult guvernantii, aratand mereu cu degetul inspre opozitie.
Se stie ca in toate democratiile cu vechi state de serviciu, critica se directioneaza intotdeauna catre Putere, deoarece aceasta detine banii publici, aceasta are
capacitatea de decizie si hotaraste directia in care indreapta tara…Critica opozitiei este rar intalnita si se face doar daca aceasta nu-si face datoria de opozitie, adica sa critice Puterea..
Numai la noi matrozul e deranjat deoarece ii Zeu, coana Leana are pielea fina sub frunzulita, iar Boc e aiurit si foarte timid, incat se pierde printre masuri neconstitutionale..

23. Arogantu' 18 august 2010 la 6:26 pm

In trecutul Romaniei exista antecedente pentru obstinatia cu care este criticata azi opozitia de catre putere si de catre SLUGILE puterii!
Ma refer la ‘critica’ deosebit de contondenta de pe vremea guvernului Groza si urmatoarele …
Eh – ce-ar mai vrea Ba’secu sa mai vina acele vremuri !
Le-ar arata el ziaristilor – ar fi o unanimitate si un ‘echilibru’ la poporul asta … ceva de speriat !

24. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 6:38 pm

@Arogantu’, hai sa facem impreuna un exercitiu de imaginatie, un exercitiu care te asigur ca iti va placea. Sa ne inchipuim ca, de maine, presedintele Romaniei va fi Ponta, premier va fi Dragnea, presedintele senatului va fi Voiculescu si asa mai departe.
In opinia ta, care dintre televiziunile turnatorilor la securitate crezi va va critica puterea? Hai, incearca sa raspunzi sincer, daca poti!

[...] Mai multe detalii in legatura cu articolul ” Mircea Geoană a intrat în istorie printr-o tăcere de 6 luni. Urmează tăcerea PDL… ” gasiti aici: Mircea Geoană a intrat în istorie printr-o tăcere de 6 luni. Urmează tăcerea PDL… [...]

26. GEORGIANA P. 18 august 2010 la 8:01 pm

@ gabriel

Recunoaște cinstit , pe câte bloguri ai postat comment-ul ăsta de toată jena? Eu, personal, l-am „savurat” pe două, până acum. Curmă-mi curiozitatea și febrilele căutări și spune tu pe câte bloguri ai diseminat aceste nestemate de gând?!?Ai slobozit acest text plin de substanță și te-ai simțit dator să-l împrăștii pe blogurile cele mai accesate, fără să te gândești că o să înceapă să …pută.

27. gabriel 18 august 2010 la 9:03 pm

@georgica am luat model de la rtv si a3, zic si eu pana se prinde…..

28. Arogantu' 18 august 2010 la 9:27 pm

@FuriousWordPressRipper: La intrebarea ta – eu am o contra-intrebare: SECURISTUL Ba’SECU unde s-ar afla in acel moment ?
Pe mare, cum se lauda, capitan de nava ?
In ce FLOTA ?

29. Argusdre 18 august 2010 la 9:57 pm


22. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 6:38 pm

@Arogantu’, hai sa facem impreuna un exercitiu de imaginatie, un exercitiu care te asigur ca iti va placea. Sa ne inchipuim ca, de maine, presedintele Romaniei va fi Ponta, premier va fi Dragnea, presedintele senatului va fi Voiculescu si asa mai departe.
In opinia ta, care dintre televiziunile turnatorilor la securitate crezi va va critica puterea? Hai, incearca sa raspunzi sincer, daca poti!”

Cu scuzele de rigoare ca intru in discutia voastra, dar trebuie sa-ti spun ca ai plecat de la premize ireale.Aminteste-ti daca poti ca aceste televiziuni au criticat la rand toate guvernarile si toti presedintii care s-au perindat dupa 89, atunci cand au calcat pe alaturi…Deci ce voiai sa demonstrezi ?

30. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 10:20 pm

@Argusdre, iti primesc scuzele.

31. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 10:32 pm

@Arogantu’ chiar daca ai ales sa eschivezi, apreciez faptul ca nu ai ales sa minti. Daca ai timp, explica-i, te rog, lui @Argusdre care este diferenta dintre un exercitiu de imaginatie si unul de memorie.
Apreciez sincer schimbul civilizat de replici.
Seara buna tuturor!

32. Arogantu' 18 august 2010 la 10:53 pm

Vad ca si tu ai evitat ABSOLUT toate obiectiile mele.
De ce-as continua un asemenea ‘dialog’ ?
La scenariul tau Sci-Fi ti-a raspuns foarte corect Argusdre. – din nou ai evitat sa vii cu un contra-argument.
Iata pentru ce cu asemenea ‘partizani’ nu se discuta – pur si simplu nu merita decit cel mult sa fie ironizati.
Ceea ce – pe viitor – voi si face, fara sa-mi mai pese ca poate chiar ai vrea sa discuti serios.
Se-apropie funia de par, se scufunda bamporu’ – cautati-va vestele de salvare !
Ce este nasol de voi este ca V-ATI TAIAT TOATE PUNTILE DE LEGATURA !
Sa va inecati bine !

33. FuriousWordPressRipper 18 august 2010 la 11:12 pm

@Arogantu’, am revenit numai cu intentia sa clarificam pozitiile pe care ne situam amandoi. Presupun ca si tu esti un cetatean liber al acestei tari, tot asa precum sunt si eu. Daca tu nu te-ai inecat pana acum, de ce m-as ineca eu daca s-ar intampla asa precum isi doresc fostii turnatori la securitate? Consideri ca nu vom mai fi o tara libera?

34. Arogantu' 18 august 2010 la 11:39 pm

Cum zicea Ba’SECU: o tara in care nu se aplica o lege (promulgata de securistul de la Cotroceni) … aaaa … ar insemna ca nu sintem un stat de drept.
Din cite stiu – legea in cauza nu s-a aplicat.
Mai sintem stat de drept – sau ne indreptam catre un stat de drepti in fata cirmacului ?
Nu stiu de unde stii ce isi doresc unii sau altii, dar daca este asa – nu stii cumva si ce isi doresc fostii SECURISTI ?
Daca stii asa de bine ce isi doresc fostii turnatori – mai mult ca sigur stii si ce isi doresc fostii SECURISTI, adica indivizii care RECRUTAU turnatori !
Ce zici – ai un raspuns de bun simt ?

35. FuriousWordPressRipper 19 august 2010 la 12:07 am

@Arogantu’, eu pot sa imi argumentez afirmatiile. Tu poti?

36. Arogantu' 19 august 2010 la 12:23 am

Arata MACAR una din afirmatiile de pina acum pe care sa o fi argumentat.
UNA iti ofer si eu – deja am facut-o, dar reiau:
“Cum zicea Ba’SECU: o tara in care nu se aplica o lege (promulgata de securistul de la Cotroceni) … aaaa … ar insemna ca nu sintem un stat de drept.
Din cite stiu – legea in cauza nu s-a aplicat.
Mai sintem stat de drept – sau ne indreptam catre un stat de drepti in fata cirmacului ?”
Afirmatia lui Ba’secu este reala; de ce ‘argument’ mai este nevoie ?
Ce-ar fi sa enumeri afirmatiile mele despre care crezi ca nu au suport real, in vreme ce eu cred ca le-am argumentat ?

37. FuriousWordPressRipper 19 august 2010 la 12:35 am

@Arogantu, desigur ca pot. Asteapta, te rog!

38. Arogantu' 19 august 2010 la 12:50 am

Anytime !

39. petre 19 august 2010 la 11:53 am

Bine ca am scapat de MG care ne intoxica cu aparitiile lui pe ecrane inainte de alegeri in care spunea numai prostii.Acum nu scapam de doua cotofene care am auzit ca se autoinvita la emisiunile tv,crezandu-se multilateral dezvoltate.Una este bunica Campeanu de la PNL,fosta pe la Ministerul Muncii,de pe urma careia nu am auzit sa fi ramas ceva bun iar o alta este Olguta Vasilescu de pe urma careia nu au ramas decat bancuri si este o sursa nesecata de inspiratie a bancurilor in continuare. Aseara au fost la Gabi Firea si nu imi pot da seama cum aceasta moderatoare nu isi da seama ca se face de ras cu asemenea autoinvitati.Numai aceste personaje au ramas in tara asta sa ne dea lectii?Am ajuns rau.

40. Radu G 19 august 2010 la 12:26 pm

pai ne intoarcem in 89 k asa a vrut poporu in fond si la urma urmei…

Adauga un comentariu


încă tânăr. încă îmi place să citesc. ascult plăci de vinil. fac politică în timpul liber. nu mă uit la T-showuri. nu citesc ziarele.

Citatul favorit

"If you take more chances, you've got more chances to win. ... If you have a low tolerance for risk, you've got a lower probability of success."
James Carville

Ultimele aparitii TV

Dan Andronic la Stirea Zilei – 1

2 decembrie 2010
Dan Andronic la Stirea Zilei – 1
Dan Andronic la Stirea Zilei – 2

Dan Andronic la St..

2 decembrie 2010
play
Dan Andronic la Stirea Zilei – 3

Dan Andronic la St..

2 decembrie 2010
play
Dan Andronic la Q&A – 1

Dan Andronic la Q&..

2 decembrie 2010
play

Comentarii recente

  • Gabriel: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=CK4o9wf13fo
  • Gabriel: @ deveanu....Aristotel, in Etica nicomahica, spune ca etica nu este o stiinta pentru toti...ci doar pentru cei...
  • aurel: domnule deveanu???? O relatie naturala intre generatii ar fi cam asa..cei batrani chiar daca au o activitate ...
  • Deveanu Silviu: ovidiu333. Poate ai dreptate ca cei din generatia a doua sau a treia gandesc altfel decat cei tineri (e fires...
  • Graziela: Felicitari domnule Aurel pentru postarea nr. 8. Jos palaria pentru dumneavoastra.
  • Gabriel: Decizia instrainarii bogatiilor de la Rosia Montana, ca si a intregii resurse economice a Romaniei, este DEJA ...
  • ovidiu333: e si normal,ca cei care il admira atata pe ceausescu,sa fie pensionari(senili sau nu,e de vazut),pensionari no...

Top comentatori

  • Gabriel (9)
  • Deveanu Silviu (5)
  • aurel (4)
  • ovidiu333 (4)
  • Reader (3)
  • Lucretia (2)
  • arcu de triumf (2)
  • MarcuArcu (2)
  • bella (2)
  • Kartouche (1)
 

Tag cloud

 
mailto
Copyright © 2010 Dan Andronic